25 Mayıs 2014 Pazar

on yedi

Bir çocuğun sevinci nişanımda giyeceğim elbiseden daha değerli,  diye düşündüm.

Somadaki çocuklara kıyafet toplanmış para toplanmış devlet birçoğuna zaten ulaşmış dediler.. oyuncak toplayalım dediler. Okulun anasınıfı olunca haber en son bana ulaştı.

Dersin en alakasız bir anında "evdeki oyuncaklarınızı somadaki arkadaşlarınızla paylaşmak ister misiniz" dedim.

Ne kadar şükür etsem az ki, gündemden her zaman haberdar duyarlı çocuklarım var hep.

Soma üzerine muhabbet ettik ve konu kapandı. Toplanan toplanmış gönderime yetişemeyecektik zaten.

Yarensu ertesi gün bir poşet oyuncak ve kocaman bir mektupla çıkageldi. Somadaki çocuklar için resim yapmis. Hepsi gülen bir sürü çocuk. "Yarensudan somadaki çocuklara" yazmış.

Nasıl duygulandım. O resmi somaya gönderemiycem belki ama hep saklıycam.

4 yorum:

  1. Çok şanslısınız öğretmenim..
    Sizin gibi kalbi güzelliklerle dolu öğrencileriniz olduğu için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu cumleler hakikaten senin kalbinin guzelligi sayesinde kurulmus cumleler. Cok tatlisin

      Sil
  2. Ah kuzum benim! Ne tatlı. Soma hala büyük sorun içimde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En ince ruhlu çocuğumdu gerçekten..

      Sil