31 Ağustos 2014 Pazar

kırk

Sevgili metro yetkililerine seslenmek istiyorum. Klimayı kaçak mı kullanıyosunuz nedir arkadaş bu ne soğuk?  Metroyu da hiç sevmem aslında. Bu kadar "ya meteo benim ama iş olsun diye muavinlik yapıyorum siz kimsiniz ki pislikler" tavrında yolcusunu sallamayan başka firma çalışanları yok bence. Napıyo bu selami?

Bunları işe aldıklarında bi toplantı düzenleyip "yolculara sümük gibi davrancaksınız. En değerli sizsiniz." Diyerek gazı veriyor heralde.

Velhasıl dün de bugün de mecbur kaldım metroya. Yoksa işim olmaz.

Hatta bikeresinde yine terminalde otobüs ararken bi metro yetkilisi yaklaşmış "metro abla gel abla" diye seslenmiş bense "iyyy ben metroya asla binmem" demiştim.  Diğer firmayla olan samimiyetimiz böyle başlamıştı. Tabi metronun bana düşmanlığı da. Eh bi de o dönem haftada bilmem kaç kez kullanıyorum otobüsleri. Adamlar beni görünce "aman o metroya binmez çok meraklıyız" falan diyolardı.

Neyse.. bi dönem uzak kalınca unutuldum. Silivride yaşamak böyle bir şey işte. Şehirler arası yolculuğa alışmak gibi.

Üşüyorum.


2 yorum:

  1. Valla ben metro defterini biletli koltuğumu kapalı bir hatuna verip beni bir adamla oturmaya mecbur bıraktıklarında kapattım. Baştan fark etseydim "O kapalı olunca namuslu, ben açık olunca orospu mu oluyorum?" diye çıngar çıkartırdım ama oturduktan sonra gördüm. Bir daha da asla metroya binmedim. Binmem de. Üstelik de saygısız, terbiyesiz ve ikiyüzlü hostlarından nefret ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sirvan attigin yorum sonrasi mesajda cok utandim itiraf edeyim. Zira gelen her yorumu dusunceme uysun uymasin yayinlamam gerek diye dusunuyorum yoksa nasil her goruse saygim var diyebilirim ki. Kaldi ki bu yorumda abes bir durum da yoktu. Ben cok net anladim ne anlatmak istedigini ve hatta o zaman yazsam "metronun elemanlarinin zaten secilerek dar zihin insanlardan olustugunu dusunuyorum. Bi donem indirimli bilet alma hatasina dusup 3 gun ust uste 4 otobus yolculugu yapip her birinde ayri bi mevzu yasayinca ben de metroyla ilisigimi kesmistim" yaZacaktim :) ama kahretsin tembel bi insanim geciktirdim kusura bakmayin lutfen. Sevgiler.

      Sil