8 Ağustos 2014 Cuma

otuz iki.

Bugün gelinliğimi beğendim. Hayallerimde bir gelinlik olmadığından mı bilemiyorum ama umduğumdan kolay oldu. Girdiğimiz 5inci gelinlikçi ve giydiğim üçüncü gelinlik.

Sonrasında saatlerce samete cicikuşumuzu anlattım yine.

Ağzımdan yediği yemekleri omzumdan şakımalarını kolyemle oynamayı ne çok sevdiğini cipsi sevdiğini elmaya çıldırdığını en sevdiği şeyin kağıt kemirmek olduğunu.

"Bir ruhu bile yok toprak oldu" dedi. İşte en acıtan kısmı da bu bence.

Çok hüzünlüyüm.

Alttarafı kuş diyenlere de çok kızıyorum. Bir kuş asla olamadı bizim için. Ailemizin uçan ferdi minik boncuğu idi.

Bugünün notu gelinliğim olsun isterdim.

2 yorum:

  1. sysklsrının şekli farklıydı.Ayyy...
    Mavişi hatırlattın :(

    YanıtlaSil
  2. Evet ailemizin iki ayaklı ferdi...
    O da maviydi :(

    YanıtlaSil