4 Ağustos 2014 Pazartesi

otuz

Ufacık bir cümlenin bwni alıp nerelere götüreceğini içimde ne tür hüzünlere sebep olacağını düşünmeden şuursuzca konuşuyor insanlar.

Kendimle en çok ben dalga geçerim. Kendime en çok hakareti ben ederim. Keşke sadece ben yapabilirim diyebilseydim. Benim kendimle kavgamı görenler zannediyor ki kendime tanıdığım haklar herkes için geçerli. Oysa ben çok alıngan bir insanim. Bilmiyor çoğu insan. Tek bir cümleyi aylarca düşünüyor kendi içimde ona çözüm bulmaya çalışıyorum. Bilmiyorlar işte.

Yeni bir cümleyi yine neden diye sorguluyorum dünden beri.

Buldugum tek çözüm mesafe yine.

Neyse....

Tüm bu üstteki yazılanlardan bağımsız olarak;

Not düşmek istediğim; bugün "bana ne zaman anne diyeceksin" sorusuyla karşılaşmış olmam.


2 yorum:

  1. kayınvalidendir...o seni doğrmadı ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah şimdi bu yorumu okuyunca yanlış anlaşılmış olabilir mi diye düşünüp not etmek istedim. Kayınvalidemle ilgili olan kısım yalnızca son cümleydi. üstteki yazılanların kendisiyle hiç alakası yoktur. Ustteki tüm cümleler bir başkasına ithafen yazılmışken sadece o gün kayınvalidemin sorusu tebessüm ettirdiği için onu da not etmek istemiştim :)
      Çok yazasım var sanırım. Devam etmek istedim.
      Beni doğurmadı elbette. Fakat çok sevdiğim adamı doğurdu ve büyüttü o yetiştirdi.
      Fakat yine de anne baba demek ne zormus hala başaramadım :)

      Sil