1 Eylül 2014 Pazartesi

kırk bir

Gün gelecek küçük evimin büyük penceresi önünde yanımda sevdiğim adamla küçük mutfağımın "neden bu kadar ortada" dediğim ocağında pisirdiğim türk kahvemi içerken ve evimin olmayan manzarasında bahçeyi izlerken on üçüncü kattan, biliyorum ki içimden "çok mutluyum" diye geçirip sevdiğim adama iğneli bir edayla "sonunda bugünlere ulaştık" diyeceğim.

Huyum kurusun. Iğnelemeden cümle kuramıyorum. Hele de söylediklerim önemsenmemişken ben haklı çıktıysam. Vay haline cümlelerimi dinlemeyenin.

Sonuç olarak bugün itibariyle inşallah son dakikada bir aksilik çıkmaz ise küçük ama şirin bir evimizin olacağına karar verdik. Tapuyu aldığımızda daha net konuşabilcem.

Ah ama tabi bundan sonrası daha zor bir süreç.  "Neden 1+1 aldınız küçük olur o ev" cümlelerine bıkmadan usanmadan "paramız buna yetti çok da küçük değil 83 metrekare bize yetiyor" yanıtları vermeye hazırlanmak gerek.

Sanki her evlenen 5+1 evlerde yaşıyor ilk etapta.

Ben ki eşyası çok bir insan olarak bu durumu kabul ettim bi zahmet çevremdekiler de kabul ediversin durumu. Alala.

Bugünün notu evimizdi.

2 yorum:

  1. 83 metrekare 1+1 için iyi bir ölçü bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de:) fakat ne cok yorum yapmayi hatta olumsuz yorum yapmayi seven insanimiz var ki metrekareden ziyade "hmm bir arti bir mi"ye takiliyorlar

      Sil