21 Kasım 2014 Cuma

altmis dokuz.

Biliyorum ki bugun cikip isinde iyi bir uzmana gitsem; yuzdelik oranini net kestiremesem de belli oranda otist cikarim. Bunu bilip bununla yasamayi ogrnedim. Dahasi hayatimdaki insanlara da ogrettim saniyorum.

Tuhaf takintilarim var. Ve artik onlari yenebilmek icin kendimle savasmayi biraktim. Yastigimin kenarini kivirmadan uyuyamiyorsam eger, biraktim oyle uyuyayim. Kivirmadan uyumayi deneyeceksin elif, direktifini kendime verdigimde sabaha kadar aklim yastikta kaliyor ve uyuyamiyorsam biraktim oyle kalsin.

Yilin ilk erigini yemek icin sameti bekliyorsam illa mesela (ki bu son 2 senedir yeni basladi) insanlara bana israr etmemeleri gerektigini anlatiyorum. Inatlasmak beni yoruyor cunku. Yemiyorum iste yiyemiyorum.

Sakiz cignemek dis sagligina zararli olsa da, artik hayatimdan cikarmis olsam da, hani olur da sakiz isterse canim ve cignemeye karar verirsem, gelirse onume 5li pakette falim, illaki en ortadakini isterim, sebebi yok.

Ve bu yaz sevgili kuzenim Ayse'nin bana bulastirdigi takintisi: herkesin dogradigi domatesi yiyememek. Yani kimseninkini yiyememek degil ama herkesinkini de yiyememek.

Senelerin inadi; kimsenin sicagina oturamamak. Metrobuste metroda asla oturamam bu yuzden birinin kalktigi yere.

Ve elbette daha bir cogu.

Son zamanlarda degisen hayatimda beni en cok yoransa, hayatimin degismesiyle beraber hayatima aldigim yeni insanlara hitap seklim.

Hala anne baba hala dayi teyze yenge diyemiyor olusum sametin ailesine.

Cunki benim icin cok zor. Anneme babama halama dayima haksizlik gibi. Bana haksizlik gibi.

Benim olmayani bana diretiyorlarmis gibi.

Kimseyle bir problemim allaha sukur yok. Hayatimda olmalarini da (hayatima insan alirken zorlanmama karsin) seviyorum.

Ama toplumun bana dayattigi bu "bu insanlar senin artik. kabul etmek zorundasin" tavri bana haksizlikmis gibi geliyor.

Anlatamadim yine di mi?

Kendimi anlatmayi ogrendigim gun tum takintilarimin yorgunlugundan arinicam saniyorum ki.

2 yorum:

  1. Bende de var birkac takıntı misal, dişimi fırçalarken su açık olacak. Bardağı yeni de yıkamış olsam tekrar su ile çalkalamadan su içmemek, kapı açıkken uyuyamamak ve nicesi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapı açıkken ben de uyuyamam asla :)

      Sil