20 Kasım 2014 Perşembe

altmis sekiz.

Sana da oluyor mu hic?

Olmadik anlarda olmadik huzunler doluyor mu icine? O an bu hayatta en cok sevdigin insanlarin hepsine ulasip iyi olup olmadiklarini ogrenmek istiyor musun sen de?

Bana oluyor iste. Bi bakiyorsun annemi aramisim iyi olduklarindan emin olmak icin.

Bi bakmissin sameti ariyorum 'sagina soluna dikkat et karsidan karsiya gecerken' diyorum.

Bilmem oyle iste. Bana oluyor. Bazen de degil hep oluyor.

Evimizda bi tane turkce karakter barindiran bilgisayar yok. Gicik oluyorum. Sirf bu yuzden hep telefondan yazi ekliyorum.

Bi tane bile yok ne demek ya. Sanki evimizde 33 tane bilgisayar var da 1 tanesi bile turkce klavye barindirmiyo gibi oldu.

2 yorum:

  1. Ara ara oluyor, ruhum beni mi yokluyor acaba diye geçiyor aklımdan. Hani bak senin bir de sevdiklerin var dermiş gibi..
    Yazdıklarını hep okuyorum, hatta bazen yazı eklemişmisin diye bakıyorum.
    Sana dair haberleri buradan alıyorum elifim.
    Ama ne var ki iş yerinden yorum yazamıyorum.
    Rabbim bir tane bile türkçe karakterli bilgisayarı olmayan yuvanı sağlıklı huzurlu ve bereketli kılsın inşallah canımbenimm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasemin bana bir bakis acisi kazandirdin suan sana ne kadar tesekkur etsem az aslinda.
      o anlarda hep kotu bisey olcakmis gibi hissedip daralan ruhumu daha da bunaltiyordum.
      ama artik senin gibi dusunup icimi ferahlatabilicem. 'sevdigim insanlari ihmal ettim ve bu yuzden bana hatirlatildilar' diye dusunucem.
      ve guzel kapli yasemin; guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim. en hayirli haberlerini ben de takipteyim ve bu sebepten tum dileklerini senin icin de diliyorum :)

      Sil