26 Aralık 2014 Cuma

yetmis dort.

Bilmem ki erken mi bu yazi icin? Cunki isterim ki 2014un son yazisi 2014un degerlendirmesi olsun. Simdi yaziyor isem 2015e girene dek yazi yazmamam sartmis gibi iste.

Neyse..

Dogruya dogru 2014 her anlamiyla benim yilimdi. Cok sukur.

2014 beni ogretmen yapan seneydi en basta. Hayatimin sonuna kadar ogretmen kalmak isterdim aslinda. Ama iste sartlar ne gosterir bilemiyoruz. 2014 bana uzun sure ilke ve tek kalacak ogrencilerimi verdi.

Sonra sevdigim adamin soyadini verdi elbette. Artik 2 ismim 2 de soy ismim var. Ne mutlu.

Ailelerin tanisma fasli. Isteme, soz, nisan, ev bulma fasli, gelinlik diktirme, esya secme, kina gecesi, dugun... Bunlarin hepsi 6 ay icinde oldu ve hala kendime inanamiyorum 6 ay icinde nasil oldu diye. Biraz daha uzatip daha fazla keyif mi alsaydim bu surecten?

En mutlu oldugum gun isteme-soz diye adlandirilan gundu bu surecte. Katildigim en harika kina gecesi de benimkiydi itiraf edeyim :) Azcik da oynamayi bileydim daha iyi olacakti :)

Egitim anlaminda da sansimin en yaver gittigi seneydi 2014.

Dusunuyorum da istedigim her seye bu sene kavusmusum.

Dilerim 2015 de ayni keyifte ilerler.

Ne bicim bi yazi oldu be bu. Samet yuzunden iste. 10 kere aradi yaziyi yazmaya baslayali beri. Duyguya giremedim ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder