26 Ocak 2015 Pazartesi

yetmis dokuz

Kardes cok baska bir sey. Atsan atilmaz satsan satilmaz.

Bizzat yakimen sahit oldugum olaylarda nasil da gelisiguzel "boyle bir sey gelse basima acimam silerim kardesimi" diyebilmisim zamaninda. Yetmemis kardesime donup "sen bunu bunu yapsam silerim seni simdiden haberin olsun" demisim de o da bana "ben bunu yapar miyim sence?" demis.

O gunu dusununce simdi korkuyorum. Kinadigini yasarsin demisler ya, hani dusununce kinamadim diyemem ama cok da buyuk konusmusum bundan korkuyorun.

Allahim diyorum, aklima geldikce, lutfen beni kardeslerimle imtihan etme. Iki arada bi derede kalacak mevzular yasatma. Ettigim buyuk laflari toyluguma ver.

Hani ortada bisey yok da ya olursa korkusu sacma sekilde :)

Yazi yazarken gulucuk koymayi da hic sevmem aslinda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder