17 Ocak 2015 Cumartesi

yetmis sekiz

6 yasindan beri ogrenciyim. Yani yaklasik 20 senedir. (Yasimi acik etmedim 19 yasindayim hala)

2 lise bitirdim  (cunku cok zekiyim ya ondan).

Hufff.

Samet okurken yazamiyorum.

Bi amasya universitesi kalmisti sanirim ogrenci listelerinde ismimin yer almadigi. O isi tamamlamaya gidiyorum.

Bu da 2014un hayatima getirdigi artilardan biri daha.


2 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım. Ben de öğretmen oldum ama hala okuyorum. Öğrencilik çok güzel bir şey bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Öğretmen bi öğrenciyim. Ya da tam tersi belki de. Ama dediğin gibi öğrencilik Çok güzel Napalım :)

      Sil