22 Şubat 2015 Pazar

seksen üç

Meslek lisesinde meslek derslerine giriyorum bu dönem.

Ozel egitim konusuna giris yaptigimizda kizlardan biri "hocam gerizekalilari mi ogrenicez ya" dedi ergenligin getirdigi espiri yaptigini zanneder bi tavirla.

En nefret ettigim tavir. Biraz terslemis olabilirim. Uyardim. Gelecegin egitimcisi (orasi mechul gerçi ama bu baska bi konu) olarak yol gostericisi olarak once kendi algisini ve bakis acisini duzeltmesi gerektigini anlattim.

Zira bizim en buyuk problemimiz bizden farkli olana saygi duyamiyor olusumuz.

Yazik. Gencecik bi cocuk sozde bi dava ugruna yasamini yitiriyor. Daha kotusuyse bu olum sonrasinda geride kalanlar daha da atesleniyor daha da bileniyor.

Milliyetci yanim istah kabartacak sekilde olmadigindan belki de ulkucu zihniyeti anlayamadim hic.

Ama bu dava catismalarini hic hic anlayamadim.

Neden yapamiyoruz bir arada neden yasayamiyoruz? Cok mu zor?

Ne cok kotu haberlere uyandik son zamanlarda.

Minibuse binmekten mi korkalim artik yoksa ayni yastigi paylastigimiz eslerimizden mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder