6 Mart 2015 Cuma

seksen dört

derse girmeden 10 dk önce kanserli anne gamzenin vefat haberini okudum. Ciddi manada çökmüş halde girdim derse. Allahtan sadece 2 dersim vardi.

Cikista eve yurudum ogretmen 2 arkadasla. Ama keyifsizdim.

Eve geldim. Sameti bekledim. Evde olmasi gereken saatte "gecikicem sarjim az" diye haber verdi. Canim sıkıldı iyice.

Agladim agladim agladim. O gelene kadar agladim. Canim o kadar sıkkın ki hala. 

Son gunlerde bazi sebepleri stres yaptim. Sonra gamzeyi okuyunca cok uzuldum. Seneler once ilik aranirken de cok uzulmustum. 

Gec geldi samet. Beni zirlarken bulunca hadi cikalim yuruyelim dedi. Giyindim indik asagiya. 

Suprizi varmis megerse bana. Araba almis.

Dun baktigimiz arabayi almis. 

2 ekmek aldi der gibi yaziyorum ama aylardir araba aradigimizi dusunursek baya buyuk olay bizim icin. Sadece canimjn sikintisindan daha olayi idrak edemedim,

Birazcik mutlu oldum. 

Ama hala huzursuzum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder