21 Nisan 2015 Salı

doksan bir

Az önce okulumuz öğrencilerinin hazırlamış olduğu kutlu doğum programını izeldim. Neden bilmem ama aklıma ender hoca geldi. Lise anılarım zihnimde dans etti durdu program boyunca. Kitaplığımda ender hocanın hediyesi bikaç kitap var.

Hocam bu kitap benim olabilir mi diye istediğim sonrasında "değerlidir kitaplarınız hediye etmezsiniz ki" diye çirkefleştiğim ve ender hocanın ilk sayfasına imza atıp bana hediye ettiği bir kitap da var aralarında.

Program diğer derse sarkıp bittiğinde sınıfa çıktık, kalan zamanımızı boş değerlendirirken hüseyin geldi yanıma. "Hocam bu kalem benim olabilir mi" dedi.

Ali ömerden arakladığım. Uçlu kalem gibi görünen ama tükenmez olan kalemim. Herkesin görüp beğendiği ama kırtasiyelerde bulamadığı kalemim. Ben de bulamadım bir benzerini dahi bu güne dek.

"Olsun" dedim. Senin olsun. Ne kadar ki kıymeti alt tarafı kalem işte. Kalemimle kitabıma adımı yazdı hüseyin ve teşekkür ederek aldı gitti.

"Hiç böyle bi kalemim olmamıştı bu kalem çalışkan öğrenci kalemi" dedi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder