9 Nisan 2015 Perşembe

doksan

En fazla 10 yasindayimdir. Milkanin beyaz cikolatasina asigiz. Ali omer ve ben. Her alisverise gidisimizde aldigimiz ilk sey. O donem genellikle alisverislerimizi yimpastan yapiyoruz. Buyuk marketler bu kadar yaygin degil cunkisi.

Nasil mutluluk o beyaz cikolatayi agizda eriterek yemek.

Aksam okul cikisi markete ugradim. Fakat ne alacagimi bilmeden. Oylesine. Gozume milka beyaz carpinca aldim.

Film izlerken ve beyaz cikolatamizi agzimizda erite erite yerken yanimdakinin ali omer degil de samet olmasini garipsedim.

O kadar garip bir andi ki bu evi evliligi sameti her seyi garipsedim. Sanki 10 yasindaymisim da 10 dakikaligina gelecege isinlanmisim ve o an o 10 dakikanin icindeymisim gibi.

kendimi yaslanmis ve aslinda sanki hic yasamamis hissediyorum. Tuhaf.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder