29 Mayıs 2015 Cuma

Doksan beş

Damat sadece kokusuyla beni büyüleyebilen bir magaza. Her ne kadar gömleklerini ütülerken cinnet geçirsem de pantolonlarının kalitesini beğenmesem de yine de ne zaman Samete bir şey alacak olsak ilk damat'a gitmek istiyorum. Her gittigimde de "kokunuzla çekiyorsunuz" diyorum. Bugün mall of istanbulda sadece kokusunu takip ederek magazayi buldugumda da buna bir kez daha emin oldum.

Telefonumu magazalarinda unutmusum. Ustune 1 saat daha dolasip eve donmek icin otoparka indigimizde telefonumun yoklugunu farkettim. Samet aradi ve biri acti. Neyse... telefonumu almaya gittigimizde beyefendi bize "sarjiniz yuzde 10du ben de sarja taktim" dedi. 

Nasil dusunceli insanlar ama :) 

Suan bu yaziyi o kibar beyfendinin doldurdugu sarjla yaziyorum. Bu bir reklam yazisi degildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder