12 Temmuz 2015 Pazar

Yüz altı

Hayatımın en güzel haberleri elbetteki bebek haberleri. Hep en çok sevindiğim haberler oldular.

2 hafta önce evimizdeki bayramın sebebi de yine bir bebek haberiydi. Teyze-dayı oluyoruz kolay mı?

Haberi öyle pat diye aldım ki o şaşkınlıkla nasıl bi çığlık attıysam "Aslı hamileymiş" diye, Sametin bile gözleri ışıldadı.  Ben hamile olsam bu kadar sevinir miydi bilmiyorum açıkçası. Markete gidiyordu o sırada. Dönünce "kesin miymiş" diye sordu.

Ertesi gün doktora giden Aslı haberi bana verince ben de Samete verdim. Akşam evimizde bayram havası. Halay çekecek kıvamdayız. Ağzımızda sürekli bebek lafı. Ne istekmiş bizdeki arkadaş. Birileri doğursa da sevsek diye tetikteymişiz meğersem.

Samet dayı Aslı hala olamayacağı için, e benim çocuklarım halasız kalmasın, Aslınınkiler dayısız olmasın diye, biz şimdi sametin dayı olacağı şubat ayını bekliyoruz. Aslı biraz daha bekleyecek muhtemelen hala olmak için :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder