31 Temmuz 2015 Cuma

Yüz sekiz

O kadar sıcak ki evin tüm pencerelerini açıp yine de bir rüzgar oluşturamayınca pes edip salonda klimayı açarak uyuyoruz ve sanırım o kadar zenginiz ki o pencereleri kapatmayarak bu serinlikten dışarısı da nasibini alsın istiyoruz.

O kadar sıcak ki evde temizlik bile yapamıyorum. 5 dk süpürüp en serin odaya salona koşuyorum 20 dk serinliyorum. Sonra 5 dk toz alıp yine 20 dk serinliyorum. Serin dediğim de yine klima serinliği.

Ben bu evi çok istemiştim. Sahip olduktan sonra her gören "aaa kliması da hazırda var ne güzel" tepkisi verince kızıyordum. Ya evim çok güzel sen klimaya mı takıldın şimdi?  Ama artık en çok o klimaya şükrediyorum. Bugüne kadar hiç bu kadar klimaya ihtiyaç duymamıştım. Annemlerin evinde klimayı açmak 40 yılda bir gelirdi aklımıza. Bu evde kapatmak 40 yılda bir geliyor akla.

Klima reklamı gibi oldu. Ama şu an en sevdiğim eşyam kendisi. Iyi ki varsın tadında bir şiir bile yazabilirim kendisine.

Benim canım klimam
Sensiz bu evde iki dakika duramam
Umrumda değil faturayı kabartman
Iyi ki varsın benim canım toshibam

4 yorum:

  1. iyi ki yazmışsın klimaya şiir yoksa ben yazacaktım senin yerine.
    klimaya aşık olmamak elde mi bu mübarek sicaklarda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elde değilmiş evet. hiç bu denli iliklerimde hissetmemiştim sıcağı :)

      Sil
  2. :)))))))) toshibaa duy bunu :))

    YanıtlaSil