6 Temmuz 2015 Pazartesi

Yüz üç

Bir Ispartakule gerçeği. "Sizi hayattan soyutlanmış zanneden market sahipleri"

Yaklaşık 1 ay önce Amasyada Hülya teyzelerde bir akşam vakti oturmuş kiraz yerken Samet teyzesine "bu kirazlar sizin bahçeden mi" diye sordu. (Evet kiraz bahçeleri var ne şanslılar). Teyzesi de güldü "bahçeye gitmeye üşendiğimiz için pazardan kilosuna 2 lira verip kiraz alıyoruz" dedi.

Yediğim kiraz boğazıma takıldı. Şaşkınlıkla "2 lira mı" dedim. Zira o tarihte bizim burda kirazın kilosu 22 liraydı.

Aradan 1 ay geçti. Bizim burada kirazın kilosu 18 lira. En son perşembe günü akşam kiraz yerken whatsapp aile grubumuza "kirazın fiyatı neden düşmedi bu sene hiç" yazdım. Yazmaz olaydım... ögrendim ki silivride, Başakşehirde, ümraniyede kirazın kilosu en fazla 6 liraymış!

Dayanamadım arkadaşlarıma sordum. Hepsinden en fazla 6 lira cevabı alınca bir şok daha yaşadım.

Bizim burada neden 18 lira arkadaş?

Tek markette de değil hepsinde aynı fiyat nerdeyse!

Ispartakule Bölgesi diyorsunuz anladık ama burdan başka bir dünya görmediğimizi duymadığımızı mı düşünüyorsunuz nedir?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder