7 Eylül 2015 Pazartesi

Yüz on dört

Akşamki maçın galibiyetini şehitlerimize armağan ediyormuş.

Benim evladım abim kardeşim eşim babam gitmiş sen istersen bundan sonraki tüm maçları armağan et, kime ne, faydası ne, umuru mu kimsenin?

Bugün hayatımda bi şekilde var olan ya da sosyal medyadan çok büyük keyif aldığımı zannederek takip ettiğim çoğu insandan tiksindim.

Bugün bana sorarsanız siyaset için en ters gündü. Bugün sırası değildi.

Sokaklarda çıkıp "seni başkan yaptıracağız" demenin de sırası değildi, "çok biliyorsa oğlunu göndersin askere" demenin de, ya da bir çoğunun.

Sosyal medya hesabımda var olup bugünü siyaset meydanına çeviren kim varsa tiksindim.

Yazık. Biz olabilmek hayal, birlik olabilmek ütopya artık net. Bence.

2 yorum:

  1. Şu günler lanetli gibi yapıştı üzerime, hiç mutluluk havamda değilim ama böyle güzel haberler almak gülümsetmeye yetiyor yine de.:)

    Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melo tesekkur ederim sana bir mail attim :)

      Sil