3 Haziran 2016 Cuma

Yüz otuz dokuz

Bugün hayatımın en ilginç sorusunu aldım. "Evli misin?"
Hem de 9 aylık karnıma rağmen. Parmağımda yüzük olmayabilir ama bence yüzüğümü karnımda taşıyorum artık :)

Okul hayatım hamileliğimle renk kazandı. Her gün hiç tanımadığım insanlar karnıma dokunmak istiyor. Tanıdıklarım zaten izinsiz dokunuyor. Dokunmayı sevmeyen bir insan olmama rağmen ilginç şekilde bu durumdan rahatsız olmuyorum. Doğar doğmaz fotoğrafını göndermemi isteyenler var. Şimdiden fanları oluştu çocuğumun.

Herkes kadar benim de merak ettiğim bir konu var ki okulum ne olacak?

Samete göre bırakmalıyım. Anneme göre devam etmeliyim. Bana göreyse hem okula devam etmeli hem çocuk büyütebilmeliyim. Kanguruda bebeyle okula gitmek isteyişim bu yüzden.

Doğumuma tahmini 15 gün kalmışken bir yandan da finallere hazırlanıyorum. Bu yüzden belki de heyecanlanmaya fırsat bulamıyorum.

Çok rahat bi hamilelik geçirdim ilk ayları saymazsak. Maşallah diyeyim. Bunda etkisi olan ve üst raftan bardak almama bile müsade etmeyenlere, merdiven çıkmayayım diye çabalayanlara teşekkür ederim bir kez daha.

Bu güne kadar en çok kendimi severek yaşadım. Bundan sonraki yaşamımı merak ediyorum.

Samete babalık, babama dedelik, kardeşlerime dayılık çok yakışacak da bana annelik oturacak mı merak içindeyim. Annem için anneannelik de tuhaf geliyor düşününce.

Velhasıl uykusuz gecelerime az kaldı. Hastane çantam hala hazır değil. Alışverişi biraz abarttım ve hangi cicisini ilk giysin karar veremiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder